Bewaring

Hoe weet ik welk type Box ik nodig heb?
Via onze handige calculator bereken je eenvoudig het volume van je huisraad.
Bekijk hier enkele video's die tonen wat je allemaal in onze boxen krijgt!
Hoe lang op voorhand moet ik mijn Box reserveren?
Kies je voor levering aan je deur? Dan reserveer je je Box best 3 werkdagen op voorhand.
Kies je ervoor om tot bij Box@Home te komen? Reservaties voor de volgende dag kunnen tot 15u aangevraagd worden.
Hoe weet ik of mijn bestelling is geaccepteerd?
Je ontvangt van ons een bevestigingsmail en je wordt telefonisch gecontacteerd door onze diensten voor praktische afspraken.
Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen bevestiging ontvangen. Wat nu?
Er kan iets fout gegaan zijn. Je kan ons bellen tijdens de werkuren van 08u30 tot 17u op het nummer +32 (0)15/28 40 65. Of je kan een e-mail sturen naar info@boxathome.be.
Ik heb al een Box in bewaring bij Box@Home. Kan ik nog meer bezittingen laten opslaan?
Ja, dit kan zeker. Je kan eventueel een extra Box bestellen. Of, als het maar om weinig bezittingen gaat, kan je je Box die reeds bij ons in bewaring is terug bij jou laten leveren of inkijken bij Box@Home en de bezittingen eraan toevoegen.
Hoe lang kan ik mijn bezittingen laten bewaren?
Dit is ongelimiteerd. Je kan je bezittingen dus voor onbeperkte tijd bij ons laten bewaren.
Kan ik mijn reservering annuleren?
Ja, je dient de annulatie van je bestelling wel steeds per e-mail te bevestigen. Hiervoor verwijzen wij naar onze algemene voorwaarden.
Vanaf wanneer start mijn bewaartermijn?
De bewaring start vanaf het door jou gekozen gewenste bezorgmoment.
Hoe zeg ik mijn bewaring op?
Je bewaring stopt automatisch wanneer je al je bezittingen weer opgevraagd hebt. Dit kan je snel en eenvoudig doen via onze online applicatie.
Hoe verleng ik mijn contract?
Zolang je je bezittingen niet terug opvraagt, wordt je bewaring automatisch verlengd.
Geldt er een opzegtermijn?
Neen. Je kan je bewaring te allen tijde opzeggen.